Why did you have to go

2011-02-24 @ 23:11:37



Något jag blir riktigt less på är att under dagen är jag sjukt trött, och nu, på kvällen blir jag pigg. Har inte sovit eller något utan blir bara pigg. Det är så irriterande och konstigt och ja. Drygt.
Och annars då? Har förjävla tråkigt. I vanliga fall brukar min pojke vara här men inte idag eftersom han skulle plugga. Tur att jag får vara med honom i helgen i alla fall, vi har inte haft en myshelg på sjukt länge och fan vad underbart det kommer bli, iih älskar min baby

Nu ska jag väl ta och lägga ner datorn, får se om Simon ringer också..
Tror inte det kommer bli så men man vet ju aldrig. Godnatt på er, hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: SiMoN^_^xDxP_;@_~

Jag ringde visst såååååå sluta!;OXOPDp

2011-02-25 @ 11:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0