20 roliga, knasiga, konstiga saker om mig själv.

2011-01-23 @ 15:35:36

1 - Jag är överkänslig, just nu har jag fem stora blåmärken som jag inte har någon förklaring om hur dom kom dit.
2 - Jag har extremt långa naglar på fyra av mina tio fingrar, resten vill inte hålla utan går bara av.
3 - Jag kan inte äta från röda tallrikar.
4 - Jag får panik om jag ser maskar och/eller larver. Verkligen ångest på riktigt, kan helt ärligt börja gråta om nån tar i dom..
5 - Jag kan inte se film, blir rastlös efter ett tag och kan oftast inte koncentrera mig.
6 - Jag är shoppingberoende.
7 - Min sjuåriga lillebror är starkare är mig. Typ.
8 - Jag pratar alltid, spelar ingen roll vem jag är med. Pratar dock om sjuka och konstiga saker.
9 - Jag är alltid kall, när jag är utomhus fryser jag alltid om händerna och det spelar ingen roll om jag har vantar för dom blir lika kalla ändå. Sen slutar det alltid med att jag sitter och gråter för att det känns som att fingrarna ska spricka hahah....
10 - Det värsta jag vet är när folk tar på min mage.
11 - Jag tar tabletter som gör att mitt hår växer snabbare, har dock slutat med dom nu eftersom burken var slut och jag fick utväxt efter 4-5 dagar efter färgning.
12 - Jag tycker inte om pannkaka och kyckling, fast det har blivit bättre!
13 - Jag tycker inte om stark mat, eller jag kan typ inte äta det haha. Känslig som sagt.
14 - Jag älskar fotboll, innebandy, brännboll ja allt sånt. Tycker dock inte att det är roligt med skolan när ingen anstränger sig, då orkar jag inte göra det heller haha.
15 - Jag har väldigt lätt för att gå upp på morgonen.
16 - Somnar nästan alltid till filmer på natten.
17 - Jag minns ingenting, kommer knappt ihåg vad jag gjorde på jullovet. Kanske ska söka hjälp för det här?
18 - Jag vill börja spela fotboll igen men kommer inte orka eftersom träningarna är i Nordmaling.
19 - Tycker det är sjukt mycket roligare (och lättare) att umgås med killar än med tjejer.
20 - Jag äter när jag har tråkigt.



Kommentarer
Postat av: sofia

va heter tabletterna du åt för håret och funkade dom? skulle vara as snällt om du svara! du är riktigt fin btw!! :)

2011-01-23 @ 16:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0