Någonting eller någon jag saknar.

2011-01-24 @ 19:11:38
Jag behövet inte ens fundera över vad jag saknar mest av allt..
Saknar min gamla klass, saknar att vi alltid hade så jävla roligt. Men mest av allt saknar jag Matilda och Erik, jag har aldrig någonsin haft så roligt som jag har haft med er. Saknar er varje dag och skolan känns inte ens som skolan utan er. Saknar franskalektionerna när vi alltid satt och jobbade tillsammans, saknar rasterna när vi satt utanför datasalen och pratade och saknar alla gånger vi kramades varje dag haha.. åh.. Börjar typ gråta. Gör ont i hjärtat när jag inte har mina bästa vänner nära. :(



Hjärtegull 



Kommentarer
Postat av: Matilda

Saknar dig också varje dag, önskar ibland det kunde vara som förut igen! (L) Vi måste hälsa på Erik snart tycker jag. Puss, loveu!

2011-01-24 @ 21:32:06
URL: http://mtlda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0