Något ställe/land jag vill flytta till eller besöka.

2011-01-23 @ 15:54:58
Jag älskar att resa, det är verkligen bland det roligaste jag vet!
Länder som jag varit i förutom Sverige är; Finland, Danmark, Grekland, Turkiet och Spanien. Som jag kommer ihåg då. Har varit i fler länder också men det var när jag var liten så har inte speciellt många minnen därifrån. Nu på sista tiden har jag blivit mer och mer sugen på att åka till Italien, skulle vara sjukt roligt och eftersom jag är så pass fotointresserad också så skulle det vara roligt att åka runt i Italien och fota. Haha gud vad ni måste tycka att jag är töntig nu men whatever. :D Skulle också vara väldigt skönt att åka till Grekland med Josefin + våra mammor i sommar, men jag har inte pratat klart om det med mamma än haha!

Kom på att jag bara visat typ tjugo bilder från när jag var i Grekland i somras, det kommer nog komma ett inlägg om det någon gång i framtiden. Men tyvärr så var det ju inte så bra väder där så ja.. Lite halvkassa bilder blev det, men spelar det någon roll? Nja skulle inte tro det va. Photoshop finns ju hehe.


Jag och Alex i Grekland i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0