Skolupdate

2011-01-17 @ 13:17:59
Hallå alla :)
Har mediekunskap nu, ingen vet vad vi ska göra typ så vi kommer nog bara sitta och chilla hela lektionen, ska skriva upp några frågor och sånt, vi har fått en uppgift där man ska intervjua gamla människor(förlåt mami), så jag ska alltså intervjua mamma och mormor tror jag haha, blir nog underhållande I guess.
Dagen har gått rätt fort ändå, men i veckan kommer det bli en pluggvecka.. Så sjukt jobbigt. När jag kommer hem ska jag göra fika och sätta mig framför datorn och göra klart alla läxor som jag ligger efter i, sen ska jag städa och diska. Rolig måndag! Nej men det måste göras någon gång, lika bra att börja lite.


Jacqueline fyller år idag så alla har gått runt med partyhattar och vi fick till och med tårta i kafeterian woho :)


Min babe aka Josephino, haha sötnoseeen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0