Now I run to you like I always do

2011-01-15 @ 21:03:42



Idag har jag varit på stan i ca tre timmar(i 25 minusgrader gaah!!), köpte present till mamma tyckte den var väldigt fin men fick nyss sms av henne och då skrev hon vad hon ville ha haha.. Fan. Jaja, sen köpte jag två kuvertväskor från Gina för 60 kr! Lätt värt när dom var rätt snygga, köpte också två bhar på Lindex för 99kr, väldigt väldigt fina. Efter det gick jag och Simon hem för Jakob skulle vara med Johanna. Och annars så har vi bara chillat ikväll, var tvungen att gå till pressbyrån med Johannas mobil för Jakob hade den i sin ficka eller nåt haha, lyckat. Köpte lite tacogrejer innan vi gick hem och sen gjorde vi tacos.

Vet inte vad som händer ikväll, blir nog bara jag och boysen som är här nu. Det går ju fan inte att vara ute nu, nästan 30 minus ute. Trodde det skulle börja bli varmare nu? Verkar inte som att det kommer hända på ett tag fyyy. Och imorgon ska älskling hem tidigt, vad roligt.. 




K00l_b1Ld jag tog på donken idag hähä, inuti ett sugrör mmmm cola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0