Vart jag ser mig själv om tio år

2011-01-20 @ 22:37:05
Sånt här tycker jag är as roligt att skriva om(eller ja, om man får överdriva..), jag har så många planer så det är helt sjukt haha! Nej men jag drömmer nog för mycket, ska försöka skriva om mina framtidsplaner (och så verklighetstroget som möjligt).

Om tio år är jag 26(jävlar!!), jag hoppas att jag bor i en större stad. Helst Göteborg, eftersom det är Sveriges finaste stad utan tvekan. Men man vet ju aldrig, annars så vill jag nog bo i Stockholm eller Malmö. Jag ska ha ett eget företag och jobba som porträttfotograf och tjäna rätt så bra på det och ha bra rykte så klart, vill också vara utbildad inom makeup. Jag bor förhoppningsvis med min pojkvän i en stor lägenhet och på vintern bor vi i ett litet hus i ett varmt land. Sen hoppas jag så klart att jag fortfarande bryr mig om mitt utseende och inte går runt i en jätteful tantfrisyr och har snygga kläder hehe! Vill också att min kille ska ha ett sjuuuukt bra jobb som han tjänar massor på, så jag får presenter ofta osv.. ;)

Nu vet jag ju inte om något av det där kommer hända, eller jo, jag ska bli fotograf. Annars är jag totalt misslyckad.


Kommentarer
Postat av: simon_<3_jenny_4_ever

I mina ögon är du perfekt..... :$

2011-01-21 @ 09:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0