We like it tragic

2011-01-20 @ 11:24:43



Gomorron bebisar :)
Idag är det runt 23 minusgrader, helt sjukt, trodde vi skulle få det varmare nu?! Tydligen inte. Jag har fortfarande lite feber så jag gick alltså inte på matten idag, tror inte att vi gick igenom nåt jätteviktigt så det spelade nog inte så stor roll. Men jag ska snart gå till skolan så jag är där i tid, provet börjar 12.50 tror jag. Hoppas verkligen att det går bra, har inte fått bra resultat på något prov än.. 

Ska bara fika lite nu sen ska jag börja gå, och efter provet ska jag in till stan och köpa en ny hårspray. Sen ska min baby hjälpa mig med matten och efter det ska jag göra ljudet till min känslobild. Dryg torsdag? Jepp. Hörs efter skolan. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0