Bloggpaus.

2011-07-20 @ 11:57:57

Hej bloggen haha kändes ju bara töntigt att skriva så där men orkar inte kämpa med att komma på något bra!
Sitter och fikar just nu och ska göra mig klar senare, idag ska jag gå på stan och senare ska jag väl hem, göra middag och ikväll blir det stan igen med Moa dårå, eller jag tror att det blir så i alla fall hehe. MEN nu till saken, tar en bloggpaus på en vecka, ikväll ska jag kramas lite extra med min älskling för nu kommer vi inte ses på ett tag och sedan så är jag i Stockholm till på måndag, så på tisdag kanske det kommer upp ett inlägg. Tidigast.

Ha det bra så länge, love you

Kommentarer
Postat av: Linnéa Hamrén

är avis på ditt utseende!!

2011-07-24 @ 16:56:58
URL: http://hhamren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0