I adore your eyes, I adore your sweet smile

2011-07-11 @ 23:07:23


AAAH ligger i sängen just nu och mår skit jävla illa alltså, vet inte vad det är :(

Ska inte whina mer så jag kan berätta om vad jag gjort ikväll haha, kl tre åkte jag till mitt livs kärlek och kramades med honom i några timmar medans mamma och Alex var i stan. Vi såg Alice i Underlandet och någon Beck film. Mysigt. Saknar honom redan, tur att vi ses snart igen!

Ikväll har jag inte gjort mycket, läs första raden igen så förstår ni nog att jag ska försöka sova snart. Natti!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV; vad bra :D när bor du inne i stan?=)

2011-07-12 @ 11:45:25
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0