Nanana du skulle dumpa mig

2011-07-13 @ 19:20:54


Hemkommen från Umeå för en timme sen, skönt att ligga i sängen igen haha hello fatty.
Alltså jag har sådan sjuk ångest just nu, har loggat ut från facebook för allt jag ser är att alla ser Harry Potter idag!! BUÄÄÄ. Jag måste se den nu nu nu! Can't wait alltså. Det värsta är att jag knappt kan vänta till Söndag för att få se den, känns som att jag kommer att ladda ner ååh jag får verkligen inte förstöra detta!!! 

Aja, vad gjorde jag i stan då? Alex skulle reklamera(?) sina fotbollsskor men en fet surgubbe på affären sa nej och skickade med lim istället haha pinsamt Intersport. Sedan köpte vi en cykel också, skönt. Måste bara skaffa ett fett lås till den annars känns det verkligen som 1200 åt helvete liksom. Handlade lite och åt på Café Göteborg, världens godaste kycklingtoast! Mums. Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting, kanske ut och röra på min tjocka, otränade kropp. Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju sjukt fin alltså.

2011-07-13 @ 21:17:11
Postat av: moa

älskade vän,SNYGGJÄVEL

2011-07-14 @ 17:57:34
URL: http://mlingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0