Packapackapacka och sakna lite

2011-07-19 @ 22:01:02




Saknar min fina kusin/bästis Matilda så himla mycket :( Känns som vi gjort någonting varje helg hela sommarlovet så nu är det sjukligt tomt..

Håller på att packa min Stockholmsbag! Går sådär, har ju alla mina kläder i Bjurholm så jag lär se förjävlig ut men men. Köpte ett par nya skor idag också men tror dom åker tillbaka, dom var perfekta i affären sen när jag kom hem var dom bara osköna att gå i osv suuuuurt blir arg som fan när jag tänker på det åååååååh min vanliga tur liksom.
Ska pussa på min pojke nu för han är sur över att jag inte är med honom haha, pusss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Älskar dig hjärtat!

Tagga Salusand <3

2011-07-20 @ 19:02:02
URL: http://mtlda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0