1 Juni 2011

2011-06-01 @ 22:25:44


Två random bilder från minneskortet.

Hej alla goa ♥ Haft en bra första sommardag?
Idag trodde jag att livet skulle suga så jävla hårt. Men inte alls, så sjukt roligt jag har haft det idag! För det första så fick vi G+ på vår svenska-redovisning fast Marielle var sjuk, sen fick jag reda på att jag klarat Matte A-kursen!! Gaaah jag är så sjukt lycklig just nu ni förstår verkligen inte.

Sedan så har jag och mina vänner varit på stan, lunchat där och åt även middag vid kajen med min älskling. Det har varit jättefint väder nu på slutet så det är skönt. Halv sex såg jag, Simon, Ludwig och mamma på den nya Pirates filmen, den var faktiskt bra! Fick även en klänning av mamma för att jag klarat Matten, tack mami. Köpte också en tröja och ett nagellack.

Kom hem runt halv tio och nu sitter jag och kollar på BigBrother. Det blir nog inga fler inlägg ikväll, är trött som faaan. Ska tvätta bort sminket efter jag kollat klart på BB och sen blir det sängen direkt och prata i tele med min fina pojkvän. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0