Danzaaa

2011-06-14 @ 19:53:40


Hejheej sötisar ♥
Jag vet att jag har varit usel på att blogga men har som sagt inte haft en dator så då kan jag inte redigera bilder och inlägg utan bilder är så boooring!

Igår hämtade vi min snutte och han har sovit hos mig till idag, imorse gick vi på Castorskolans avslutning och efter det har vi bara chillat. Vi sov ett bra tag mitt på dagen också, så mitt hår är inte precis fräscht nu(se bild). Just nu sitter jag i min saknade lägenhet och bara tar det lugnt. Ska börja packa lite till helgen tror jag. Annars då? Livet rullar på rätt bra har varit ledig i en vecka och på torsdag är det avslutning + party. Soft!

Kommentarer
Postat av: Sarris

sjukt fina tjej!!! :D

2011-06-14 @ 22:54:44
URL: http://thesaranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0