Sommarlov känns helt ok

2011-06-30 @ 18:58:52

Ber om ursäkt för mina otroligt tråkiga bilder, men jag gör inte så mycket på dagarna förutom att jobba så det är inte speciellt intressant ändå. Men imorgon får jag sommarlov på riktigt och då kommer det bli lite bättre.

Idag har jag jobbat och när jag kom hem så ville jag dra och bada men Matilda kunde inte komma hit och hon är liksom den enda som vill vara med mig haha.. Jaja, jag solade i en timme i alla fall känns att jag blivit en aning brunare faktiskt! Duschade precis och har städat rummet så nu väntar jag bara på Simon och Chrille. Dom skulle åka nu så jag har en timme på mig att göra roliga saker! Skoja haha har fruktansvärt tråkigt alltså. Längtar efter jämnåriga människor så jag har något att göra eller åtminstonde någon att prata med. Nu ska jag gå ut och se vad pappa håller på med, hörs innan jag lägger mig. Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0