0303

2011-03-03 @ 15:02:34
Heeej alla söta ♥
Kom hem för ett tag sen, har bara haft matte idag, sen hade vi "möte" eller vad man ska kalla det med båda medie-ettorna. Ska skriva mer om det senare så. Och efter det hade vi bara referatprov som jag tror gick rätt så bra!
Just nu ligger jag bara i sängen med datorn och ser på Vänner, det var nyss två gubbar från Riksbyggen som var här och kollade lägenheten, vet inte varför men det gick snabbt så whatever.

Ja, alltså "mötet" som vi hade i filmsalen idag var så jävla pinsamt. Det är tydligen för många som valt foto som profil till tvåan och trean, dom andra profilerna graf, text och rörlig bild kanske inte blir av. Det är så jävla synd om dom som sökt till programmet för att dom ville gå just den profilen. Om foto inte skulle bli av skulle jag sluta på Midgård direkt, för helvete vad dåligt gjort av dom. Så rektorn hade fixat så dom från tvåan kom och snackade om deras inriktning, och självklart så var graf såååå bra och foto var dåligt, haha alltså ge er. Man förstår ju att ni försöker få folk till graf och text, det syns så tydligt. Fattar att det kostar att ha vissa profiler som folk inte är intresserade av osv men ändå, man måste ju få information om sånt här innan hela jävla första året har gått?! Jaja, hoppas att det löser sig..
En annan sak som jag stör mig sjukt jävla helvetes mycket på också är personer som tror sig veta allting, som skriker ut allt dom tänker bara för att det inte blir som dom vill. Pinsamt, jag skäms över såna personer!



Nu när jag fått ur mig (det mesta av) min ilska ska jag bjuda på en mumsig bild haha :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0