Bottles poppin' til' we can't stand

2011-03-29 @ 15:44:49
HEEEEEEEEEEEEJ BLOGGEN!! 
Förlåtförlåtförlåt för ingen uppdatering igår haha,
gick skola till två och sen var jag tvungen att gå ner på stan och byta en sak på BikBok, sen hem snabbt och efter det åkte jag hem till älsklingen och sov där. Och när jag skulle uppdatera så blev Simon arg på mig och stängde av datorn så jag kunde helt enkelt inte. Men lite skönt var det ju iofs ;)

Idag har jag haft idrott och multimedia.
Skön dag! Älskar tisdagar alltså, vi hade bara lite snack om kost och sånt på idrotten så det var ju chill, var dock taggad på att röra på min feta kropp men blir väl någon annan dag I guess. 
Gick den långa vägen hem, dvs genom stan, med John, Emil, Iwar och Matilda men det var bara skönt eftersom det är så soligt och underbart ute hihi! Nu ska jag fortsätta äta min sallad med pasta, tomat, gurka, skinka och fetaost mmmhh.. LOVELY



Bjuder på några aaaas sköna sommarbilder, snart är den här!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0