Don't bring flowers after I'm dead

2011-03-10 @ 18:07:50
HEEEEJ MIN SÖTA LILLA BLOGG
Har inte orkat blogga när jag varit hemma hos älsklingen, vi har inte gjort något speciellt egentligen. I tisdags låg vi bara i sängen och kollade på tv och dampade som vanligt, igår gick vi(!!!) först runt sjön där Simon bor och in till Överboda, fyfan vad jag hade ont i benen haha det var typ en mil eller nåt kanske inte men det kändes så i alla fall heh, + att gå så långt i tighta jeans = inte så jätteskönt. Köpte i alla fall en klänning, en top, en huvtröja, en cardigan och en tubhalsduk så det var nice!
Sen så började jag spela världens bästa spel igår, Viva Piñata. Alltså guuud det är verkligen ett spel som passar mig haha :D Får ju dock bara spela det när jag är hos Simon så dagen har gått ut på att spela, social tjej jag är.

Och nu när jag är hemma så kommer jag antagligen inte göra något speciellt, har duschat och ätit middag så det känns rätt slappt. Mamma håller på att göra en paj nu också så jag är glaaaad. Bjuder på lite bilder nu så hörs vi senare, puss på er.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0