I cannot get enough of kissing you

2011-03-13 @ 15:51:11



(Mitt hår är inte sådär mörkt, och jag veeeet att jag måste färga utväxten, den är förjävlig haha)

Helluu alla, vaknade klockan åtta imorse pga att min mobil ringde, hade råkat ställa larm eller nåt sånt. Såg på Family Guy till tio och sen däckade både jag och älskling igen till halv ett. Och som vanligt ska han hem tidigare än vad det är sagt, inte förvånad...
Halv tre drog jag mig ut i det asfina vädret och gick i en timme, hurtig tjej!! Gick runt Berghem/sjukhuset och det så det var ju bara jätteskönt. Nu ligger jag svettig och död i sängen och äter gurka och morötter(har ju slutat med allt onyttigt för ett tag sen och det går fan bra!) och är trött som fan, tror jag ska städa och diska senare och får se om jag orkar hålla på med designen. Hörs later!


Kommentarer
Postat av: angelica

sv åh tack! :)

2011-03-13 @ 17:52:22
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0