I don't expect an easy answer

2011-03-20 @ 16:22:09

Haha ofta jag ens varit sådär blond känns inte som det alltså.

Nuuuu ska jag dra mig mot Umeå och köpa fika och sen ska jag kolla/fota brorsans match. Känns fortfarande konstigt att han inte spelar i Mariehem buhu men aja...
Ikväll hade jag tänkt lägga på lite mer slingor i håret, inte på utväxten utan på det som blivit ljusljusljusblont igen! Får se hur det blir, kommer säkert sluta med att mitt hår är orange hehe. Nej men ska försöka fixa till det lite i alla fall, hinner inte blogga nu så hejdå.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

du passade riktigt bra att vara sådär blond fakiskt :D

såg att du skrev att du skulle in till umeå, bor du där eller? :D



sv; åh, lät riktigt skönt=) själv har jag bara varit hemma hos pojkvännen och tagit det lugnt=)

skönt att allt är bra med mig!

2011-03-20 @ 17:53:21
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0