I loved you like a fire red

2011-03-30 @ 21:42:08


Hej alla!
Mina ben värker och mitt huvud är så otroligt tungt, trött är vad jag är.. Har haft långdag i skolan, hunnit med ett prov till och med! Efter skolan tog vi bussen ner på stan och åt på Eastern Palace, sjukt gott alltså. Sen gick jag hem och hämtade matteboken och vi pluggade på Wayne's till halv nio eller något. Iwar och Johannes följde mig hem så vi har pratat en stund utomhus och nu ligger jag död i sängen. Ska nog in i duschen nu och sen ska jag fortsätta plugga lite matte. Men jag vet att jag kommer få IG på det här provet också.. Inte roligt när man inte förstår något alls.

Kanske hörs innan jag somnar, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0