I turned my life upside-down for you

2011-03-27 @ 15:55:48
Hej allaaa!
Har inte hunnit uppdatera bloggen idag. Vaknade klockan åtta och hade en timme på mig att göra mig i ordning samt packa ihop allt jag hade i Bjurholm. Sen åkte vi och kollade på Sandvik-GUIF och Sandvik vann så klart. Har massor av bilder som jag kanske orkar bjuda på senare, får se när jag har tid helt enkelt..
Håller just nu på att städa, finns inte så mycket annat att göra när det snöar ute. Har fått hit en stationär dator, så det är ju nice! Skönt att inte behöva kolla ner på sin lilla skoldator hela tiden, nu har jag en fet skärm och högtalare känns som att helgen kommer bli skööön. Nu ska jag fortsätta städa lite och klockan sex ska jag vara på busstationen och pussa sönder mitt hjärta som kommer heeem :D ♥ ♥ ♥

Btw, gud vad ful färg min blogg har på den här datorn. Typ.. gul.. Den ska vara mörkbeige typ, så ni som inte har så nya datorer behöver inte tro att jag är störd i huvudet som har sån här färg på bloggen haha! Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0