Knaaas

2011-03-23 @ 16:50:04


Det är as konstigt väder ute, när jag och Iwar tog bussen till stan var det först soligt och sen blev det grått och tråkigt. När jag kom hem snöade det jävel och nu är det soligt igen haha..? Men det brukar väl vara så i slutet av mars - början av april.
Skulle ju träffa Nathalie men jag fick inte tag på henne så nu ska jag bara plugga hela kvällen, känns inte så roligt.. Får se om jag orkar gå till Strömpilen och kolla på en wavemaker såg att det var halva priset där eller något och det skulle vara nice att få lite vågigt hår ibland! Köpte en jumpsuit på BikBok innan jag gick hem från stan också, kan visa later.

Skulle inte vara helt fel om jag kunde skriva att jag ska ligga och kramas med min pojkvän hela kvällen, men han är fortfarande borta, så ska vara emo och kolla på tv nu.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0