Lång dag

2011-03-23 @ 11:41:37

Idag är det onsdag vilket betyder att jag började 8.25 och slutar 15.20 typ. Roligt? Nej.
Är så otroligt trött och hungrig men måste sitta med bokomslaget nu på lunchen. Ska skynda mig och äta lite och sen ska jag fortsätta med det här helvetet. Är så sjukt less på allt sånt här det är inte ens roligt.. Dryga jävla uppgift som man inte får någon tid alls till. FY FAN säger jag bara.

Efter skolan ska jag ner på stan och träffa Nathalie en stund, kanske shoppar lite också eftersom jag har presentkort, får se hur det blir med det. Senare ska jag hem och plugga matte för vi har prov nästa vecka och jag kan som vanligt ingenting. Hoppas hoppas hoppas att jag får G på Matte A.. annars vet jag faktiskt inte vad jag gör! Nu ska jag fortsätta med det här jobbiga och sen ser jag när Josse och dom andra slutar, då blir det en snabb lunch. Hörs senare. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0