My heart is refusing me

2011-03-11 @ 00:41:05
Ikväll har jag gjort... nada, 0, ingenting.
Skrivit massor av texter som jag inte vill publicera i bloggen, så dom hamnar i utkastet och det är rätt skönt att skriva av sig ibland, sånt som ingen annan kan läsa. Har säkert fler texter i utkastet än vad jag har i själva bloggen haha, det visste ni inte va? 
Är faktiskt inte ett dugg trött än, men det kommer nog snart. Saknar min älskling så det gör ont, önskar han bodde tillsammans med mig men det går ju inte så det finns inte så mycket att göra åt det.. Får bara ha tålamod eller något, inte min starka sida precis. Ikväll hade jag gärna velat ha någon vän här som man kan prata om allt med, skulle få vara skönt att prata med någon ibland. Är inte ledsen, bara tom, less typ. Ja, less som fan. Personer som inte vet någonting ska inte öppna käften, så är det. Seriöst, fuck you bara. Äcklas av er.

Det är ingenting speciellt som har hänt, bara daglig skit som man får ta så don't ask.


Nu ska jag i alla fall fortsätta prata med baby på msn och kolla på lite Family Guy, ville bara säga godnatt men det blev lite längre än vad jag hade tänkt mig haha! Godnatt sötnosar, vi hörs imorgon. 



Har ingen ny och rolig bild.. Istället bjuder jag på melodifestivalens
bästa låt någonsin! Klicka på bilden för att komma till Loreens låt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0