Oh baby, let your heart take the lead

2011-03-17 @ 21:39:47



Några as heta bilder från skolan idag som Iwar har gått runt och fotat haha ;)
Idag slutade jag 15.30 (16.00 egentligen men skulle följa med Josse ner på stan och möta baby osv). Efter det gick vi bara hem och hämtade pengar sen köpte vi bakgrejer och bakade en paj som blev jättegod, medans vi gjorde det var Alex, Jakob och Ludwig här också så nu är jag helt slut!! Är inte van vid så mycket folk en vardag haha hoppet. 

Har nyss duschat och nu ska jag lägga mig under täcket med älskling och se på filmen som går på sexan just nu. Imorgon börjar jag 9.35 och har två pass graf + långsvenska. Jobbigt men sen är det ju helg, och efter helgen fyller någon år...undrar vem.......



Hahah guuuud, måste bara få visa listan Simon skrev när jag berättade vad vi skulle köpa för
nåt hahahaha alltså jag orkar inteeee. Störda älskling det är helt sjukt vad jag älskar dig, puss!
Godnatt allihopa, hörs imorgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0