Örnsköldsvik in ma hartttt

2011-03-26 @ 17:18:35



Lite av det jag köpte/fick av mamma idag! Tre par söta trosor,
tights och höga converse. Inte illa! Visar resten senare ikväll, typ. :)

Guuud vad jag älskar Övik, alltid sjukt mycket rea och ta 3 betala för 2. SÅ NICE! Stan är as mysig, dock lite jobbigt att den måste ligga i en jävla backe som man går upp och nerför hela tiden men vad gör det, man får ju bara lite motion hehe. Nej men dagen har varit superbra och snart ska vi äta grillat. Somnar nog tidigt ikväll eftersom jag ska till Umeå klockan nio imorgon, brorsan har match och sen kommer min älskling hem till mig? Hoppas jag...? Hörs senare snuttar

.. haha btw klaga inte på mitt täcke det är ju sexigt med snobben jöö


Kommentarer
Postat av: Rebecca

trosorna va sjuukt fina!

2011-03-26 @ 18:31:02
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0