There's always two sides to every story

2011-03-08 @ 16:58:22


HOLA BEBES
Idag har jag varit en snäll och duktig flicka :) Har tvättat två tvättar, eller hur säger man haha? Plockat ur diskmaskinen, tagit hand om min sjuka lillebror och gjort middag till hela familjen. Om jag inte får beröm eller nåt kommer jag bli arg...som fan, aja. Och efter middagen ska jag packa ihop mina saker och åka till min baby och mysa med honom heeela kvällen!

Btw har blivit beroende av att ha flätad lugg asså det går inte att inte göra någonting med den, då hänger den bara där och ser allmänt tråkig ut. Tänkte bara att ni ville anteckna det,ciao

Kommentarer
Postat av: johanna

jenpen, lägg ut hoppbilden:)))))<3

2011-03-08 @ 20:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0