Trött och sliten

2011-03-12 @ 01:00:22
Ursäkta röran folket, håller ju som sagt på att fixa till bloggen lite!
Har känt mig så himla omotiverad till att fortsätta med allt det här, uppdateringen har ju för det mesta varit kass osv. Men med ny design så kommer nog allt kännas mycket bättre. Tror inte ni också det...?
Den är dock långt ifrån klar men en liten bit på vägen har jag kommit i alla fall haha ;)

Hade egentligen tänkt hinna fota nya bilder till headern, men all tid gick åt till kodning och blabla allt sånt där tråkigt och jobbigt. Så på söndag kanske jag hinner ta några bilder, den här designen ska inte bli sån som man blir less på direkt, den är alldeles för komplicerad för det!!! Nej men ja, ni förstår. Är för trött för att blogga egentligen så ska fika och se Family Guy nu. Kyss




Kommentarer
Postat av: sariis

fan va najjs det börjar bli ;D du få helt klart hjälpa mig sen du som är proffs <3 hihi puss

2011-03-12 @ 02:41:11
URL: http://thesaranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0