Vi lekte kärlek ett tag men jag har ramlat av spelplanen

2011-03-19 @ 18:31:22


Sho, åt nyss sallad till middag med mamsen. Det är så himla gott alltså, love it!
Ikväll har jag inte planerat något speciellt, orkar inte fråga om nån vill göra nåt för får oftast ett nej så spela roll. Ska bara sitta hemma och se film med familjen tror jag men det är mysigt det också! Hemsidan och bokomslaget ska jag inte röra ikväll, det är lördag och då ska man inte hålla på med skolarbete, eller hur?

Btw, är det någon som vet hur man gör en lightbox i Dreamweaver? Skulle vara väldigt snällt om ni kunde tala om det för mig, inte för att jag tror att nån vet det men aja skadar inte att fråga haha :) Hörs later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0