Onsdag

2011-05-11 @ 20:18:01

TYP SÅ HÄR KÄNNER JAG MIG JUST NU, AS ROLIGT!!!
Bild lånad från google.se

Edit: Fick en kommentar av en anonym person om att jag tagit den anonyma personens bild så den är borta nu, tror dock inte att den är seriös eftersom personen var just ANONYM haha.. Men tar bort bilden i alla fall, onödigt att bli stämd liksom! :D

Hallå snuttarrrrrrrrrrrr

Idag har jag varit på skolan, inte haft speciellt jobbiga lektioner men. Hade även talet idag och det kunde fan inte ha gått bättre, men tur det för jag hade verkligen lagt ner tid på att lära mig det så det var riktigt skönt faktiskt.
Efter skolan mötte jag upp älskling för han ska sova här idag och imorrn och vi satt oss i parken och pluggade matte och åt glass typ, blev dock ganska kallt så efter mitt dampanfall på matteboken drog vi hem och sov en liten stund.
Nu ikväll ska jag plugga matte, tragiskt men sant. Måste få G i kursen jag har sån sjuk ångest över att jag måste göra prövningar och shit senare. Sen så kanske det blir sommarskola don't know yet.. Hoppas inte.

Nu ska jag äta en pizzaslize och plugga ensam eftersom det är hockey på tv.. buhu, uppdaterar efter jag varit  ute och gått eller nåt puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan inte låna en bild av google då google delar ut andras bilder. jag har gjort bilden du har på bloggen och ifall du inte tar borten stämmer jag dig.

2011-05-11 @ 22:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0