Troettish

2011-05-18 @ 22:26:14
Hejhejheeej alla goa och glada
Ikväll har jag varit ute och gått i prick en timme och sen har jag bara duschat och kollat på tv medans jag snackat med Simon och Chrille på skype. Som vanligt alltså! Imorgon ska jag leta reda på ett prov som jag skulle lämnat in förra året heh.. Jaja, ska försöka sova. Är döless!

Btw, vet att min blogg är jättetråkig nu med lite bilder och så.. men är deprimerad eller något så allt känns tråkigt och sämst. Jobbigt i skolan också. Men tack för att ni kommenterar så fina saker då och då. Godnatt på er


Kommentarer
Postat av: nathalie

sv; okej vad skönt att höra, ser att det verkar vara tugnt i skolan? håll ut=)

med mig är det bara fint!



det var tänkt att vi skulle dit, men eftersom vi flyttar om 9 dagar ändå så blir det inget i helgen=)

självdå sötnos?

2011-05-18 @ 22:58:14
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0