Festfestfest

2011-10-16 @ 15:54:30

Min partypingla!
Världens finaste tjejer :)


Partyyyyyypeople


Och så här glad var jag när jag fick komma hem i natt!

Igår var det som sagt 18-års fest, det var Kristoffer som styrde upp det hela. Grattis!! :)
Hade inte speciellt roligt, mest för att min dag igår var sämst och för att jag inte kände folket där. Var inte speciellt sugen på att snacka med någon heller haha bitterfittaN. Det var i alla fall skönt att vakna upp i sin egna säng.

Nu har jag precis satt på en ansiktsmask och ska börja laga mat. Efter det blir det plugg och sen kommer Iwar, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör du för att ha så bra hy! snälla svara i ett inlägg:) tex har du någon speciell snabbkur du använder om du får en finne?

2011-10-16 @ 19:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0