99

2011-10-18 @ 21:38:45


99 saker du inte visste om mig


1. Fullständigt namn? - Jenny Nilsson
2. Exakt ålder? -  17 ½ 
3.  Vart bor? -  Brogatan
4. Bor tillsammans med? - Min lillebror 
5. Husdjur? - Nej
6. Färg på ditt hus? - Gult 
7. När är du född? -  21-03-94
8. Klass? - MP2B
9. Vilket år tar du studenten? - 2013!! 
10. Något jobb? - Nej
11. När ska du sova ikväll? - Aldrig typ 
12. Vem vill du vara med? - En söt pojke
13. Duschat idag? - Ja
14. Kramat någon idag? - Nä 
15. Pussat någon idag? - Nope
16. Vad har du ätit idag? - Vad har jag inte ätit idag?
17. Dagens klädsel? - Underkläder och en stor tröja
20. Dagens roligaste? - Mats och älgen, haha
21. Har du många vänner? - Ja
22. Hur många har du kysst? - Helt ärligt, jag har ingen aning 
23. Vem kramade du senast? - Iwar eller Jakob

24. Hur många vill du ha sex med? - Hur många jag vill? Eh har inte precis ett mål

25. Hur många har du kysst/ strulat med inom en 24 h period? - 8 
25. Hur många har varit otrogna mot dig? - Ingen.
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej det har jag inte
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Alexander Lundgren - : ) 



FAVORIT:
31. Film? - Finns många
32. Låt? - Cry - Kelly Clarkson
33. Mat? - Tacos
34. Dryck? - Cola
37. Stad? - Göteborg
38. Land? - Grekland
39. Ämne i skolan? - Foto 
40. År?  - 2011

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Han ;)
42. Personen du kysste? - M
43. Gången du spydde? - För några veckor sedan
44. Gången du grät? - Igår
45. Pizzan du åt? - Fyllepizza tyyp
46. Gången du var i göteborg? - 2009
47. Gången du var i stockholm? - I somras
48. Gången du var full? - I helgen
49. Gången du var hög? - Aldrig
50. Personen som såg dig gråta? - Vet inte.. 



ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Vitt
52. Hund eller katt? - Spelar ingen roll typ
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Festa med bästa vännerna och mysa med finaste killen 
54. Tv-spel eller datorspel? - Tvspel..
55. Singel eller upptagen? - Just nu vill jag vara singel tror jag..
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Fuck dat
58. Ragga eller bli uppraggad? - Båda!
59. Big brother eller paradise hotel? - BB
60. Svart hår eller blont? - Killar? Svart
61. Blåa ögon eller bruna? - Killar? Bruna
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - GBG
64. Högerhänt eller vänsterhänt? -  Höger
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - Kebab
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö?  Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Några stycken
71. Personer du hatar? - Ingen
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Mina vänner, mitt ex och nåt ragg typ 
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 8 där också ju
74. Glassar du ätit på en dag? - OJ många skulle jag tro
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 0
76. Gånger du haft minnesluckor? - Hehe..
77. Piercingar har du har? - 6 i öronen
78. Personer du saknar just nu? -  En person, huuur mycket som helst.. 
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 2




VEM:
80. Vill du kyssa nu? - M
81. Ska du träffa imorgon? - Sara!
82. sjöng du senast för? - Alex
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Kasper 
84. Spelade du tv-spel med senast? - Alex
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Enrique Iglesias <3 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen haha
87. Förtjänar att dö?-  Ingen alls
89. Vill du sova brevid inatt? - Bebi

VAD:
90. Gör dig glad? - Roliga människor 
91. Gör dig ledsen? - Falska rykten och bråk
92. Vad vill du helst göra nu? - Blir frisk
93. Önskar du att du slapp göra? - Plugga

94. Vill du ha nu? - Jag tror nog att mina vänner vet vad jag vill ha.......
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - En utlandsresa!

96. Längtar du till? - Bättre tider
97. Tycker du om dina betyg? - Nejnej 
98. Ångrar du ditt liv? - Nej
99. Är det bästa som har hänt dig? - Att jag fick flytta till denna lägenhet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0