Bilder från idag

2011-09-08 @ 22:18:06

Haha glaaaaad :)

Bästa Fanny och jag innan skolfotot som förövrigt blev FULT... Åh orkar inte, varför ska det alltid bli förjävligt?!

Charmig haha

Efter vårat klassfoto. Medans vi väntade på att få fotas enskilt som OCKSÅ blev förjävla fult åh.

Satt nere vid kajen och stekte, kunde till och med sitta i bara linne utan att frysa. Sommaren på väg tillbaka? Kanske inte men det var sweeeet

Fick sällskap av några ankor(Iwar jag vet att det inte var ankor men minns inte vad dom hette :()

Käkade sån här goood mat!! Åh blir typ hungrig när jag ser bilden haha.

Fanny får stå för bilden för det är EXAKT så här jag känner just nu, snygg är hon by the way! Och vi har samma killsmak, typ! ;)

Kommentarer
Postat av: fanny

haha gulljenny :* puss sötnos du är awesome

2011-09-08 @ 22:58:27
Postat av: valens rival

23.5cm

2011-09-09 @ 15:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0