Flyttat in i min och brorsans lägenhet!

2011-09-04 @ 21:36:10


Nu har jag och min lillebror flyttat in till en jättefin tvåa mitt i stan :)

Det är långt ifrån klart, jag har inte ens ett rum att sova i än för just nu ser det ut som ett lager där inne.. Men det kommer bli superfint när vi fått till allt! När man står på balkongen ser man ut över heeeeela Umeå, så nice alltså. Får dock lite höjdskräck för det är på sjunde våningen haha.. Var lite läskigt att snacka i tele där ute men jag vänjer mig I guess. Nu ska jag koka ägg och duscha löshåret. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: jossan

helvete så sjukt att ni fått lägenhet där.

2011-09-04 @ 23:20:49
URL: http://kursivt.blogg.se/
Postat av: Anonym

visa mer bilder på nya lägenheten! :)

2011-09-05 @ 01:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0