Sista lektionen för idag

2011-09-15 @ 10:21:18

Seriöst, finns det något bättre än en helt vanligt svart mössa när man inte orkar fixa håret???Dont think so

Jag har min sista lektion nu, svenska! Det är så himla skönt att sluta tidigt, ska hem med Sara och käka nudlar sen tror jag att jag ska på stan en stund. Har lite grejer att fixa till helgen om man säger så ;) Och efter det blir det nog en pw och sen kommer min minsta bror till mig ikväll, vi ska säkert kolla på Harry Potter eller nåt, så besatt som han är haha.



Kommentarer
Postat av: Jacke da lok sjöberg

Helt värdelöst!! Blir förbannad av att läsa din blogg!

Sluta upp omedelbart!!



Fb nick: Jakob Sjöberg

2011-09-15 @ 11:22:53
Postat av: Jenny

sv: Puss Jackeeee du verkar vara en söt pojke

2011-09-15 @ 13:00:06
URL: http://jnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0