Snälla bli min

2011-09-11 @ 12:27:53

Ursäkta den kassa och snea bilden, hade inget stativ hehe.

Vaknade för en timme sedan och ligger fortfarande kvar i sängen, somnade efter fyra inatt.. Mamma hade i alla fall gjort fika till mig och Alex kom hit med det så det var skönt. Hade tänkt ligga kvar här tills vi ska åka till stan igen men någon lär väl dra upp mig..
Den här helgen har vart så jävla tråkig haha. Vill bara till min fina lägenhet och lägga mig i sängen och somna och sedan vakna upp när det är fredag igen men nu måste jag gå en hel, dryg, jobbig, tråkig vecka i skolan igen. Hoppas att jag får lösa en del grejer i veckan i alla fall, hade vart skönt.

Puss

Kommentarer
Postat av: brownie

Hjälp mig nå mitt mål med 100 följare innan jag åker till Grekland? Som tack får du länkning i bloggen och/eller att jag följer dig tillbaks!

http://www.bloglovin.com/blog/1874758/angelicaevabloggse

2011-09-11 @ 15:56:13
URL: http://angelicaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0