There's always been you.

2011-09-07 @ 20:07:52

Lite halvlullig sådär haha snygging

Alltså åhhh, jag är så sjukt trött och sliten, måste duscha haha!! Hoppas verkligen att jag slutar tidigt imorgon annars avlider jag på riktigt. Senare efter skolan så ska vi på Easter Palace för att äta tillsammans, vet inte hur många vi blir, men Josefin fyller 17 år så det är därfööör. Mitt lilla hjärta blir 17 omg bara ett år kvar tills vi får spåra tillsammans på krogen, längtar sönder

Sedan ska jag och brorsan,tillsammans med mamma, åka på körkortsteorigrejs.. Känns jobbigt men måste göras! Ska satsa sönder på körkortet nu alltså! Nu är det Bonde söker fru, tagga se när dom gör bort sig. :) Skulle bara haft min Matilda här..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kommer gråta om jag inte får se det med dig nästa vecka :(

2011-09-07 @ 20:47:57
URL: http://mtlda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0