när ni inte längre ser

2010-04-13 @ 19:22:35

Har typ vant mig vid att inte få äta nu, inte kunna svälja och inte orka någonting. På facebook skriver typ alla som går i skolan och får vara friska; ååhh är skolless, orkar inte meeeeeer. Jag skulle göra vad som helst för att få vara i skolan och vara frisk, kommer aldrig klaga på att jag mår lite dåligt sen.. asså åh.. men vad gör man liksom

 

Ska ner till vårdcentralen imorgon IGEN och ta blodprover IGEN för dom hade gjort fel igår, det går bra för mig nu! (y
Nä seriöst sitter och lyssnar på världens bästa depplåt; Fly Away - Sofijah och är bara lite emo, ska äta glass med lillebror sen, försöka få ner lite iaf så jag orkar se zombieland med Alex ikväll! :)


Kommentarer
Postat av: Johannaa

krya unge<3

2010-04-13 @ 20:13:30
Postat av: sandra

krya på dig..

2010-04-13 @ 21:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0