ÄT FETT OCH SOCKER TILLS DU SPYR

2010-08-04 @ 22:20:09

 

 

Rubriken säger väl vad jag har hållt på med ikväll, så roligt har man när man är hemma i Bjurholm och har ångest. Wie. Imorgon drar jag till Umeå och ska vara med min älskling som jag saknar huuuur mycket som helst, hoppas han stannar hela helgen det blir lovely! 

Annars då?har kollat runt på tusen bloggar och just idag verkar ingen uppdatera alls, bara för att jag sitter framför datorn konstant kan inte EN människa uppdatera lite mer än vanligt så jag får något att läsa. Så läser min egna blogg haha hur roligt?! Väldigt eftersom mina gamla inlägg är rätt så underhållande.

 

Nu ska jag fixa löshåret till imorgon och prata med baby, puss vi hörs kanske i natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0