He ate my heart

2010-08-26 @ 22:55:22



Bjuder på några egobilder från ikväll. Älskar min vita vägg blir så jävla bra bakgrund alltså.


Hej snyggisar, dagen har gått rätt snabbt ändå. Var på skolan halv ett och lyssnade på språkvalsinfo. Lucky me jag har inte valt något språk så fick rast efter det, halv tre hade vi matteprov/diagnos/kolla vad vi kan eller något. Gjorde det bara snabbt. Kunde typ.. ingenting.. Jaja efter det slutade jag och drog till stan och mötte Simon och Chrille och sen drog jag och älskling hem till mig. Mysigt :)
Mamma och pappa kom ikväll också, med Alex och Jakob. Saknat Jakkeponk hur mycket som helst gjorde min kväll att få se min bestiiis! Och annars så har jag inte alls gjort mycket, försökt att göra en ny header. Den jag har nu är bara tillfällig (igen hehe) men kommer nytt och fräscht snart,lovar!

Om en stund ska jag lägga mig och se på tv med iskall cola och frukt. Hur gott? Jätte. Hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitsnygg header!

2010-08-27 @ 20:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0