en liten diss

2010-12-12 @ 19:26:27
..på mig själv faktiskt.
Jag kommer aldrig över saker, kan verkligen inte släppa vissa grejer och det är en väldigt dålig egenskap. Jag tar inte skolan på allvar. Jag är less på att känna hat hela tiden, att alltid känna att jag verkligen inte tycker om en viss eller flera personer, att jag jämför mig med alla och aldrig drar ut och har kul. Jag är less på att sitta inne varje helg och det är nog därför jag går runt med ångest. Inte bra inte bra, jag kan ju inte precis skylla på någon annan än mig själv.



Men nu ska jag ju faktiskt ta och skärpa mig! :)

Kommentarer
Postat av: matilda

dra med oss ut nån helg då! :D

2010-12-12 @ 19:58:47
URL: http://mturborn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0