Smooth Criminal

2010-12-29 @ 22:03:23
HEEEEEEJ!
Jag har legat däckad i sängen och på soffan idag, min hals gör ont och jag hostar osv ni förstår. Är det bara jag som alltid blir sjuk precis innan t.ex nyår och valborg? Det suger kan jag tala om för er i alla fall!
Igår åkte jag och mamma till Rapunzel och visade upp clipsen som hade lossnat, jag fick antingen ett nytt hår eller 50% av priset tillbaka, självklart tog jag pengarna haha! Blev ju 550kr rikare så det var ju bara nice. Så idag har jag hunnit med att sy tillbaka clipsen och nu sitter håret jättebra, skönt.

Har varit jävligt sur ikväll över en dryg grej..men jag hoppas att det är löst nu för annars kommer jag dampaaa och det är inte roligt kan jag lova, fyfan vad arg jag blir bara jag tänker på det haha..



Älskar min nya kamera, än fast den är rosa och inte brun..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0