you better stay young baby

2010-12-17 @ 19:26:50
Den här dagen har bara varit allmänt seg och jobbig fast ändå ganska chill om någon fattar vad jag meeeenar.

Vi började klockan tio och vi hade inte vanlig skoldag så jag tänkte inte gå först men mamma tvingade mig och jag hade saknat min lilla Josefin så gick till skolan ändå. Vi satt i Valhalla i typ fem minuter och sen fick vi göra vad vi ville, ingen närvaro eller nåt. Såg Astrid Lindgrens jul och sen gick jag och Josefin till stan och jag köpte två armband och hon fixade julklapp till sin pappa. Chillade mest bara på donken tills min baby kom då drog vi till busstationen och åkte hem med 14.10 bussen, så nu sitter vi uppe på mitt rum och dör av värme, tror vi ska dra ut en stund bara för att göra någonting men vet inte riktigt vad.

Någon som har nåt förslag på vad man kan göra i Sveriges minsta kommun en fredagskväll?
- Nääääee jag tänkte väl det.

Klockan åtta börjar i alla fall Robinson och eftersom vi har följt det så måste vi ju självklart se ikväll haha.
Imorgon blir det Umeå i think så vi får se vad som händer. Uppdaterar senare med något roligt. Love you bitches och tack för alla fina kommentarer som ni skriver hela tiden ni är bäst :)



Haha åh.. gammal bild jag hittade eftersom jag har Simons dator, bjuder på tjocka ben puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0