you make me smile

2010-02-27 @ 21:00:15

chääächä bloggen, sitter här i bjurholm, som vanligt, en helt vanlig lördagskväll. Känns ju inte sådär jättevärt men skönt att ta det lugnt också, får väl tänka lite positivt iallafall.

Men min dag har varit värdelös, pms hela dagen. Känner mig JÄTTEFRÄSCH, eller hur vare nae kanske inte ändå. Har packat för att jag flyttar massor av mina grejer till lägenheten på måndag, får min nya säng och soffa då också. Bara brao.

Annars så ringde världens goaste Sandra nyss, "Du är finast och jag älskar dig". Ärligt dom orden gjorde min kväll så mycket bättre, älskar dig också! :)

Nu ska jag börja med en design iaaaaallafall, känns som att det skulle vara bra att bli lite mer seriös med det här, puss sötnosar.

 


- Så här sexig känner jag mig idag, uschuschuschxtusen





Kommentarer
Postat av: hahahahahh

hahahaahh

2010-02-28 @ 21:19:46
Postat av: eimma

HAHAHAHHAHAHAHAH vafan jenny:X

2010-03-07 @ 08:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0