så länge mitt hjärta slår vill jag leva för dig

2010-01-08 @ 03:21:00
Kände för att skriva världens längsta depp inlägg, men vet inte om jag pallar. När jag har slutat deppa varje natt så ska jag inte börja tänka på all skit igen. Bättre att bara lyssna på bra taggmusik och vara allmänt glad. Går inte så bra eftersom jag har hostat sönder allt som jag har i kroppen känns det som. Heh. Typ.
Mitt liv är iofs bra för att jag ska få träffa bästaste Josssääää på lördag, har saknat dig så jävla mycket hjärtat, helt stört att jag bara träffat dig två gånger under 2009?!

Ska sova nu, eller smsa med finaste tills jag somnar. 

puuuusssssar





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vill bara att ja ska kommentera tillbaka här :p hahaha <3 du vet att jag alltid kommer att älska dig, vad som än händer vad jag än säger! <3

pusspusspuss! <3 du e den bästa som finns och alla som tycker du e snygg ha fel! för du e fett snygg, hehehingen vet att de e ja för ja e anonym, hihiihhihi <3 f*ck ja vet int va ja ska skriva <3 du e bestavän <3 lalalal la alltså härde du att dom va å söp igår? hörde du de? hahahhahahahahah msn nu!!! ja måste berättttta!!

2010-01-08 @ 13:21:52
Postat av: jsse

saknar dig så mkt,taggar lördag <333333333

2010-01-08 @ 18:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0