@haga

2010-07-31 @ 09:55:38

Heyyeeeeeeey, ligger i sängen just nu och gör typ ingenting haha. Alex skulle dra till Nydala 7 så har väl varit halv vaken sen dess.. Heh.

 

Aja anyways så i onsdags var jag med världens finaste pojke vi var på stan först sen blev det teg och efter det stan igen det var mys iaf(a) 
Tors- var på 5 matcher efter det var jag med Jakob på stan och gick runt på Haga, kul var det iaf. Loveyou bästavään

OCH igår var jag först på massa matcher och mådde sämst så drog hem vid 4 sov till 8 eller nåt haha sen drog jag på Gammlia för att se sandvik mot nåt lag och då kom Skog och Andreas och ah var typ med dom i 40 min, trevlish;) Fick reda på att jag är släkt med Andreas också hahahahah herregud

 

Näeee nu ska jag försöka äta något och efter det ska jag fixa mig och vara med Jakob hoppas jag, blir älskling imorgon i guess. Ring om ni vill göra nåt puss!

 

 

bild från första matchen som vi vann med 1-0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0