and i was like BABY

2010-11-23 @ 20:44:15
Imorse började jag alltså klockan nio, chillade mest på skolan, dampade med Josefin som vanligt osv. Skööönt bara haha! Sen drog vi ner på stan och jag har nu köpt två julklappar, känner mig duktig faktiskt. Inte ofta det händer alltså.
Träffade Simon en halvtimme kanske och när jag kom hem somnade jag direkt, vaknade halv åtta och nu vet jag inte vad jag ska göra. Blir nog att chilla i sängen bara, jäävligt skönt om jag får säga det själv.

Vet inte när jag börjar imorgon, så skulle vara snällt om nån i klassen hjälper mig lite? (a)



Bjuder på en bild som visar er sanningen om Josefin, och en söt bild på min störda men vackra bebis, enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0