Behind blue eyes

2010-11-22 @ 19:39:27



Jag har nästan gett upp hoppet om att jag ska kunna bli klar med min bild ikväll, less är vad jag är.

Jag mår inte riktigt bra, snuvig, hosta, ont i halsen, fryser.. Jaa sånt där jobbigt ni vet. Ska in i duschen strax och efter det kanske jag har ork att fortsätta med den här jävla skiten, även kallad multimedia..
Känns konstigt att jag varken ätit frukost, lunch eller middag idag. Men brukar oftast bli så om jag är stressad. Har ingen matlust och gör ont i magen hela tiden. Ska ändå försöka få i mig något, annars får pappa göra fika till mig efter att han slutat. Det blir bra hursom.

Nu blir det duschen, küss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0